- En röra till morsa



Myspace Graphics





Har inte så bra koll just nu, petar på med att städa bort julen MEN det har ju
snöat så för att komma åt mina kartonger så måste jag skotta... Tanten har
lyckats sträcka sig eller ordnat så fint att några av bröstkotorna sitter helt åt
helsicke... Är begåvad med en högerarm som inte fungerar under belastning
och det här med att slita ner julgardinerna gick väl sisådär....


Väntar hem dottern senare, tänker helt enkelt sätta spaden i händerna på henne
och dirigera ;) Tanken var ju den att julen skulle ha varit väck helt vid det här
laget men kombinationen av mitt vanliga vingel, en skalle som är helt urblåst
och ont, ont ONT gör det omöjligt.


Gjorde en sån där dundertabbe igår kväll också, satte mig ner och skulle avnjuta
en film... Vet att jag tjatar om skallen men så är det just nu, skallen har lagt ner,
fläckvis, men det finns jädrigt aktiva delar mitt i allt...
Levande begravd, Beck-filmen, var INTE ett smart val kan jag konstatera.....

Förutom att jag älskar Gunvald Larsson och gänget så blev jag ordentligt livrädd
i några omgångar. Och givetvis blev det strömavbrott mitt i allt..... Hur mörk kan
en lägenhet bli!? Det var bara ett kort avbrott men mitt i hemskheterna, en litentanta
var bra nog "liten" då :-(


Och som grädde på moset har jag då haft mardrömmar hela natten..... Väldigt över-
tygande mardrömmar kan jag intyga, flög upp när telefonen ringde och var alldeles
totalt genomsvettig! Stressad, jag? Nääääää... Önskar att man kunde stänga ner
huvudet ett par månader, bara trycka på off-knappen och låta allt gå på rutin, men
så är det ju inte, får försöka organisera ihop mig lite istället.



1 Pia:

skriven

Usch då.. sitta ensam och titta.. nej, inte bra!!! :o)

Jag såg massor av skräckfilmer när jag var i tonåren.. och nog har jag fått ett trauma av det.. Är skvätträdd och nojig numera! Hahahaha..



Japp, det är himla skönt att SLIPPA skotta! ;o)

2 Kristina:

skriven

En bamsekram till dig med:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: