- Även en liten tanta stör antar jag.... tack Creeper, vår egen dörrvakt på nätet!




Tack vare den ständigt bevakade ;) Bunny fick jag
reda på att ÄNTLIGEN har både fk, csn OCH skattemyndigheten
hittat hem till mig också...... (kram på sig Bunny förresten!)

Försök gärna följa med i mitt egna svammel här om det nu
skulle vara intressant, min restskatt är betald, csn är också
färdigbetalat och ja...försäkringskassan vill väl hitta en spricka
i min "vattentäta" fasad som sjukskriven kanske?

Att påstå att man är en parasit som sjukskriven är väl inte helt
fel, att vi också känner oss jagade är ju inte bara en paranoid
uppfattning utan även en sanning, myndigheterna HAR KOLL på
oss, även här ute på nätet...


En uppdatering till fk - idag har jag tänkt att promenera hela
vägen till affären, och tillbaka. Jag har inte tänkt många smarta
tankar och jag har heller inte presterat något vettigt/nyttigt än
så länge, vi kan säga att det råder status quo, ok?


Vill DU också veta om eller kanske snarare VILKA
som tittar in hemma hos dig, hoppa över till
Bunny för instruktioner:


edit:ehhhrrmm.....
och hur passande var inte det här
debattinlägget idag då?




1 Bunny:

skriven

Haha :) Kram på sig själv ;)



Dörrvakt på nätet, den var bra! :) Mig bojkottar de nu... Lite ledsen i ögat... Haha :p <3

2 Ann:

skriven

Lite kul det där även om skräck-kassan kan hålla sig undan...Själv har jag haft besök av riskpolisstyrelsen och Foi...;)...

3 Ann:

skriven

Lite kul det där även om skräck-kassan kan hålla sig undan...Själv har jag haft besök av riskpolisstyrelsen och Foi...;)...

4 MDAMZ:

skriven

Hej du



Vilken bra ide...en fråga nu...la du bara in koden på din sida eller måste jag göra något mer?



Sedan undrar jag om du och dina besökare kanske skulle vara intresserade av "Runda Bordet" info har du på min sida .

5 agnata:

skriven

sluta inte blogga.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: