- :(


Ok, nu har jag rört till det på fler än ett ställe kan man lugnt säga.
Här har ju någonting hänt med koden, eller designen, eller bloggen,
kalla det vad ni vill, och jag kan INTE rätta till det hela....

Springer iväg till min "testa om det går att göra såhär"-blogg och jo,
den är totalt knäpp den med, inte ens orginaldesignen från blogg vill
fungera......

Tror att eländet helt enkelt får vila, jag fattar inte och allt blir bara
värre ju mer jag pillrar med koderna. Hoppas på att vakna en morgon
och bara *PING* så är allt i ordning igen, det vore enklast.


Sen har jag ringt och kollat upp lite, har fått en tid för magnetröntgen
redan i början av februari så då kan jag andas ut lite. Alltid skönt att
ha lite koll även om man bara får åka med ...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: