- Kontrasterna är enorma, från min plaskdamm till Egyptens stormande hav..


Sådär, nu är jag nästan klar inför dagens uppdrag, det ska handlas lite
nämligen. Får ju en särbo på besök och som varandes BF (BarnFri) så
har jag inte direkt ordnat helgmaten :)


Jag har gått igenom nästan allt, dvs mulittaskat på muggen - läsning av
urkass bok samtidigt som tänderna gnotts, insett att vi har en NY päls-
djursfarm under badkaret igen så där har jag varit och krigat... (att jag
har norrländska pälsråttor är solklart för det är inget annat än
- Vi flytt INT i deras inställning... Sitter som sten... Får helt enkelt lösa
det problemet med ett långt, kokhett bad sen... :)


Jag har startat projekt "måla över hela fejset" med punktmarkeringarna
av alla mina prickar - läs finnar... Efter duttandet med ögoncremén och
smetandet med den där ansiktscremén som ska vara så bra när man har
lite problem med hyn.... tack för julklapparna Myhsan, de används flitigt!
så väntar bara den där andra smeten... Sminket alltså...

Påklädd är jag också, i skjorta, som dottern också konstaterade när hon nu
har tittat på alla gamla bilder - Du har ju haft samma klädstil jämt!! :)
Bra eller dåligt? När ska man bli vuxen och börja med de där blommiga
blusarna och "riktiga" byxor istället för jeans o tights?


Nå ja, kämpar fortfarande på med att försöka fixa bloggen,
testar med lite olika designer men lyckas skapa samma elände
då också, tydligen är jag en sån som ska ha en nedhalkad meny
hur mycket jag än vill ordna det, så värdsliga problem dock
när man läser dagens tidningar...

Vår tids hjältar Expressen 28/1 - 11


För dig som har Twitter kan jag rekommendera
#egypt, men håll i hatten för det går FORT!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: