- Sovit länge, drömt intensivt.

 

(här ser ni mitt övervakningskit... en kamera för ansikte, en fullkropps
o sen det där som lyser, är väl någon grej som hör till kanske, ja
o sen micken förstås! en jättekul detalj när man som jag har ett lite
"mustigt" språk............)


Dag 2 - helt ok

Inget nytt under solen. Jag "la mig" för natten redan vid 22-snåret då man ju bara har tråkigt här.
Alltså som i så där obekvämt och jag kommer mig inte riktigt för någonting då det känns ganska
så tjorvigt att larva runt med den här "magväskan" och sladden.

Har en nål som sitter tämligen galet, fick lära mig att ett av alla mina bra kärl, jag är lyckligt för-
unnad att vara lättstucken och inte rädd, men den här svängen hamnade den....bra snett...

Turbanen klämmer runt öron och under hakan, notera att allt handlar om saker som irriterar
men definitivt inte gör ont, och magväskan var lindrigt sagt ivägen under natten. Man är inte
riktigt lika lätt-roterad men ont gör det då inte, snarare stör.

Ska jag gnälla över något så är det kanske det här med belysningen.... Hemma har jag mys-
belysning dygnet runt, utom när solen ändrar på förhållandena förstås, men här verkar det
vara full belysning, eller kolsvart, som gäller. Tittade i spegeln och en litentanta, nyvaken och
dan, såg helt söndergråten ut enbart av dessa lysrör...


Personalen är bra, jag är nöjd så länge jag får vara ifred, och maten precis sådär äcklig som
den ska vara på sjukan. Än så länge går den här videotelemetrin (?) alltså bara bra. :)



Sen kan jag inte låta bli att kommentera Mustach.... guuu vad värdelösa de var
på fyrans morrontv, får nästan magkramper av så uschlig engelska ....

1 gladulle:

skriven

Hoppas det går bra för dig att vara övervakad, förhoppningsvis leder det till något gott i slutändan.



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: