- Ready, steady GO!!!



Det är bara lite så, den som gapar efter mycket får ofta svar på tal
eller något ditåt ivf ;)  Vid elva-snåret upptäcker jag att det visst är
tänkt att jag ska slita liiiiite på knoppen ändå, och inga problem alls
med det, bara lite sent att få veta att man inte ska sova....


Har inlett nattakröken med en titt på Holy Water, kanske ingen tiopoängare
men jag älskar ju oftast det mesta i engelsk och/eller irländsk komediväg.



Nu sitter jag och diggar SL, förtränger min uppenbarelse OCH dessa
stirrande kameror, har försökt vika in öronen lite vilket i sig bara gör
att min skrutte-läslglasögon sitter på trekvart,
men återigen, jag är ju INTE med i BB även
om jag känner mig lite så.

Tänker studsa vidare i natten, blunda en gnutta för tanken på var jag
är på väg och meningen med den här vistelsen så länge det bara går...
ett stort minus är dock att PEPSIN ÄR SLUT.....
*blinkar som en toka till särbot, ny leverans från
kartongen i morgon kanske?*


Kram på er,
dygn(dag) 3 påbörjat och noll anfall,
bra eller anus får ni avgöra själv,
nu är det studs i sängen som gäller!



obs, har tagit lite ledigt från politikfunderingarna
under den här veckan på sjukan, dock är mitt stående
tips lika hett som vanligt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: