- Långa dagar, knepiga nätter


Men anfallsfri är jag visst, sen vet jag inte vad jag skulle kalla det som händer nattetid,
en obehaglig resa mot sömnen är det ivf..... Jag vet att jag sällan är ett solsken, idag
är jag lika grå som en norsk sommardag i sinnet.

HERREGUD jag är less, kom igen jädra epilepsi, sätt FART NU!!

Vet ivf om att jag blir kvar tom lördag, det är ju inte ens en vecka så jag borde definitivt
överleva, och som allt är nu så är jag ju inte ens sjuk, men det blir nån mysko stress
ändå mitt i allt.

Inte så att jag är rädd för att krampa, verkar ju som att min hjärna har
hamnat i något komaläge, men det har varit två skumma nätter då
stunden innan jag somnar blir till någon sorts berg och dalbana....

Mycket tuggande, sväljande och nåt som känns som en kramp
i svalget. Jag försöker att ligga mitt i sängen för det vore ju inte
kul att dimpa ner, samtidigt som jag vet med mig att jag både
spretar o roterar som ett kebabspett i vanliga fall....

Läkaren sa idag att jag om jag inte fick någon kramp så skulle
jag "få" återkomma........ Starta om på nytt men utan mediciner från
början, ger mig lite bättre/sämre förutsättningar kanske,
men i ärlighetens namn,
det återstår allt att se..

Nog tar jag hellre en charter till värmen en vecka
än sitter här som ett fån igen, o stackars särbon i
så fall.... Jag kan väl inte låna hanses dator en omgång
till?



dagens laktosfria fisk toppar hittills uuuurk-listan...



1 Pia:

skriven

Herregud, var det där fisk??? Jag trodde att det var ett invärtes foto på något!! :o(

Det låter som om du har tuffa dagar därborta.., Det känns lite konstigt att skriva det, men jag hoppas att du får ett anfall snart så du får komma hem någon gång...

Kram!

2 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

Gu' vicken äcklig bild...och konstigt är det när jag önskar dej anfall så du får komma hem...

3 Katta & Doriz:

skriven

Fasen jag trodde du hittat en bild på inälvor! Alltså, undrar om de som lagar maten ens tittar på den....



Skit att det inte blev några anfall. Och s¨å typiskt!



KRAMAR I MÄNGDER!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: