- Ehhhhmmm.... jo men alltså ... äsch, det var nog inget




Idag var det svinkallt när jag vaknade, utomhus alltså, verkar som att vi
får stå ut med lite kyla hela veckan. Försöker tänka att det ju är bara bra,
inte alls så gott att stå ute på altanen o huttra i en -25 grader.. alltid något
som jobbar med mig kanske? Jag måste ju sluta röka. (vilket i sig är så
jädra bra och kommer att räta upp en hel del vinglig ekonomi och jo, jag
kommer att få tillbaka flåset så mycket snabbare och allt "sånt där", jag
vet... men jag vill ju inte, inte just nu ivf....)


Nå ja, ska masa mig iväg till bussen strax.
Jag och min Monchichifrisyr...
1 Camilla:

skriven

Blir varm i magen när jag ser bilden, minnen från när jag var barn :) Önskar dig en underbar dag! Kramas

2 Madeleineslife:

skriven

Läser i kapp...

Gillar din nya design på bloggen! :)

Skönt att det händer något, hoppas nu att dom kan se vad det är som utlöser dina anfall & kan på så sätt hjälpa dig. Håller tummarna!



Bamsekramar från mej till dej...

3 Magda:

skriven

Men hej hopp... Vad fint du fixat här då...

Jag tjuvlånar ungarnas apparater nu... De går de också i allafall på kvällarna =)...



Du ska inte klaga... -25 är ju rena bastun ju!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: