- Det är inte så värst mycke att hänga te gran inte ;)




fast jag hade torkat av toaspegeln och fast jag såg alldeles svarthårig ut
när JAG tittade i spegeln så är allt som visar sig på bilden en brundaskig,
tämligen halvslö tanta


Fakta är att jag har färgat håret, fakta är också att man har bra rosa
händer när man sträcker dom rakt in i spegeln, och ljuset, och fakta är
att vad vore livet utan att kunna sudda ut lite av det som inte passar ;)


Jag är sent ute, ska nämligen laga en riktig middag till mig själv ikväll,
har tinat en billig-fläskfilé, undrar hur hög procent antibiotika och/eller
salmonella som finns inpackat där, och sen ska jag avnjuta
Robson Green i Mord i sinnet...... om 4 minuter...

ska bara ugnssteka filén, tänkte vitlöksspäcka den, och bara
slänga ihop en potatisgratäng..... och nu är klockan 21,57 piiip

Hmm, det blir nog inte så mycket av det där misstänker jag, även om
det lät jädra gott när jag smakade på menyn i mitt kvällsbad......

God fredag på er vänner, hoppas ni har det bra,
inga uppdateringar vad gäller läget i Egypten har
jag heller att komma med precis nu, nyuppstigen
ur badet som jag nyss nämnde, men puss på kind
och klapp i arslet, eller nåt sånt,


nu är det jag och Robson Green som gäller,
(ursäkta särbot men i brist på lappar får man
väl ta till det näst bästa ;) )



1 Skogsägarsärbot:

skriven

Te mina granar få du hänga hure mycke som helst!

Lööv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: