- Blir promenad idag...


Tänkte bylta på mig lite kläder och faktiskt promenera till sjukan idag,
har ju min tid först 17,40 så det passar mig ganska bra, trivs bäst i
mörkret nu när snön är så vit och solen så stark.

Har suttit och försökt städa lite i min dator men det är ett evighetsjobb,
måste köpa cdskivor och bränna mina bilder snarast för jag vill inte ha
den här röran. Inte för att jag tagit några bilder på länge men ändå, sen
väntar man ju alltid på den där kraschen...ni vet, när ALLT man har på
hårddisken bara försvinner.....


Förresten, det heter ju inte magnetröntgen heller,
magnetresonanstomografi är tydligen den korrekta
benämningen och HÄR kan man läsa lite mer om det.

Nu ska jag bada.


"Criticism may not be agreeable, but it is necessary.
It fulfills the same function as pain in the human body.
It calls attention to an unhealthy state of things." 
— Winston S. Churchill




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: