- Åksjuk





Japp, just det, precis vad jag är nu alltså. Åksjuk som i lite resfeber, herregud vad
allt snurrar på för fort - jag tappar fokus, varför sitter jag baklänges i den här jädra
berg & dalbanan och nääääää..... nu vill jag kliva av-åksjuk....typ

(ja, sen har vi hivat i oss ett par kladdiga, smaskiga kokosbollar, dottern och jag,
innan middagen ens är igångsatt....sånt kan man också må lite illa av sägs det..)

Jaha, då löste jag ju det problemet,
en till kokosboll.......

Välkommen hem till vårat speedade kaos,
eller nä förresten, inte välkomna hit, men
ändå,
i tanken


SPEEDAD är bara förnamnet..
(o huruvida jag målar fan på väggen eller inte just nu,
det bryr jag mig inte om, hjärnan gör vad hjärnor gör,
GÅR I SPINN!!!!!!!!)
<div style="text-align: center;">
<iframe title="YouTube video player" width="560" height="349" src="http://www.youtube.com/embed/8N_tupPBtWQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>


vad låten har med det här att göra
vet jag inte, annat än att jag letat
hur länge som helst o äntligen hittat den!

Mana mana på er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: