- Saknar så mycket.....


Lonely Girl

DesiComments.com

 



Vilken dag det blev.... kanske är det för att jag ramlade dit och blev så otroligt

vanvettigt sorgsen på kyrkogården häromdagen, kanske är det bara för att jag

faller igenom totalt när det blir för många röriga, snurriga dagar efter varandra?


Det jag vet är att jag är så  less på att sitta bredvid,

på avstånd, utanför, bortanför, på alla andra ställen än

där jag skulle vilja vara

och det tar på ibland....


Önskar mig en solig fredag, en solig fredag med tankar som inte snurrar,

en skalle som fixar att både höra, förstå och kanske svara?


Jag saknar mitt gamla jag, jag saknar mitt gamla liv, jag saknar

min pappa, jag bara saknar åt helvete för mycket för att det ska

kännas bra....


Nu gör jag tvärtom

även om det inte känns bra i huvudet så tänker jag åla ner

i ett varmt bad med en lättläst bok. (Lite vatten så jag inte

kommer att drunkna även om jag skulle bli dålig, självklart!)


Jag gör helt enkelt en omstart

av den här skitdagen.


Så får det bli....

(och  ja, jag HATAR fortfarande epilepsin och medicinerna

och allt annat bök, man kan vara ledsen ibland och det får

lov att vara en sån dag)


Kategori: Ont
1 Pia:

skriven

Självklart har du rätt i att vara ledsen och arg över att livet inte är som du vill ha det och att du saknar din pappa. Ibland blir såna saker övermäktiga och då måste man ta en dag eller två och bara låta känslorna flöda. Sedan kan man försöka ta sig i kragen igen..

Kram min vän!!!

2 Katta & Doriz:

skriven

klart du ska medömka. Vem ska annars göra det?

Känner igen dina tankar om livet innan. Det är det som är min stora sorg: mitt förlorade liv som jag älskade så.

kramar om

3 Camilla:

skriven

Kramar om massor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: