- Oj.... är det här bra eller åt h-vete?




Har ju haft, och/eller har bloggtorka.
Kan inte skylla på att det inte händer något i omvärlden,
eller ens närvärlden, utan det har liksom bara blivit punka.

Av en händelse tittade jag in på min lilla "creeper", har ju inte
längre någon koll på vilka som tassar in och ut på min blogg
men å andra sidan har jag ju knappt några läsare heller så....

Tydligen så har jag bland de få som tittar in lyckats hitta av några som
surfar från några ställen som trots allt registreras här hemma. Känns
lite mindre bekvämt kanske jag måste erkänna på en gång. "Vi" i det
tidigare "utanförskapet" är ju inte alltid hjälpta av att bli hörda eller
sedda nämligen, hoppas dock på att ni har lite förståelse för den här
tantan? Eller förtroende för mina läkare snarare.


Om du vill ha lite koll hemma hos dig så kan du också fixa hem en
creeper från Gnuheter, klicka bara på logon här nedan så tar du dig
enkelt till rätt ställe.

(tänk att jag sitter här och knapprar ner någon sorts ursäkt, eller
ber om "förståelse" för min existens online?!?! Förstår ni NU hur
hårt hela sjukförsäkringscirkusen har tagit på oss?)


Protestera mot utförsäkringarna…

Skriv på protestlistor;
Påskuppropet
Ett upprop om att riva upp sjukförsäkringen

Gå med i Facebookgruppen; Påskupprop mot utförsäkringarna

Ladda ned affisch och sätt upp runt om i landet

Påskupprop mot utförsäkringarna i Stockholm;
Medborgarplatsen 25 april kl 14;00

Påskuppropet – ännu fler länkar

 

Här har ni en karta över alla orter i Sverige som

är med i vår manifestation - du hittar säkert nån nära till!

Påskuppropet




1 Katta & Doriz:

skriven

Jag kan ju bara tolka det som om du skriver om något som berör.... Sitter de med dåligt samvete och oroar sig eller oroar de sig för att du faktiskt informerar folk om vad som händer?

Din blogg tar upp saker som ska tigas ihjäl. Fortsätt med det. Kanske kan du få någon stackare från besöksloggen att inse att vi som lever under de premisser du beskriver faktiskt inte klarar oss. Att vi bryts ner både psykiskt, fysiskt och ekonomiskt. Sverige är numera ett land som gömmer sina sjuka. Påminner om uländer där lytta och sjuka göms för omgivningen. Eller ännu värre Nazi-Tyskland där det började med att särskilja för att sedan utvecklas till utrotning. Då slapp de ju alla oss parasiter.

Skriv på. Jag blir riktigt stolt när jag ser vilka läsare du drar!

Kram

2 Pia:

skriven

Tror du att det är myndigheterna som sådan som läser din blogg eller att det finns läsare som råkar jobba på de myndigheterna och som hittat din blogg och tycker att den är läsvärd? Jag menar, om jag går in på din blogg från landstingets dator, markeras inte det som VLL då?? Eller har jag fattat fel?

Kram på dig!!

3 Pia:

skriven

Sv: Absolut ska man vara försiktig.. Vet en bloggvän som blev anmäld till FK av en annan läsare.. med följden att ersättningen drogs in.



Och sedan är det lite sjukt, för det förmodas att allt som står i en blogg är sanning! Så behöver det ju faktiskt inte vara.. Många skarvar och står i eller har helt enkelt ett alter-ego som inte stämmer spec bra överens med verkligheten. Farligt att bara förmoda att allt är sant!!



Kram från en hostig Pia

4 Pia:

skriven

Sv. Tack för erbjudande om shoppinghjälp.. Det uppskattade jag!!! Tror dock att vi fixar det, tack Gud för bilen!! ;o)

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: