- Visste ni om att sms är bäst?





Inte bara när det handlar om saker som hellre handläggs i skrift
än muntligt utan även när man har huvvet under armen ;-)

Jag har inte bäst koll, läs noll koll, men när det piiiiper till i mobilen
och saker som

"Vi vill påminna dig om din nästa kontakt med Arbetsförmedlingen"

dyker upp så kan jag inte annat än vara tacksam över att jag är
så korkad och delar ut mitt mobilnummer överallt!

Ännu ett steg mot ..... ja, det som man inte vet, tas redan i morgon,
lagom med fakta, lagom länge före och nu hoppas jag på ett alldeles
lagomt möte också, sen ska jag iväg och BADA också, mindre kul
dock!


Bilden ovan är bara så skön, från 1967, en annons för stackars livströtta
hemmafruar, man kan inte släppa henne fri men åtminstone låta henne
få slippa sin ångest.... (Serax är detsamma som Sobril tex)


Vill du se annonsen med bättre upplösning
klicka bara HÄR så kan du läsa ikapp dig
1 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

Hej Lilla tanta

Hoppas allt är ok med dej...jag skulle behöva lite hjälp nu i kommentarbåset hos mej...vill du???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: