- Vi flydde verkligheten - skånska tanter och fulla fjortisar...Ångesten sträcker sig över generationer


Ikväll blev en riktig tv-tittar-kväll, bara högkvalitativa program och enbart
i syfte att förkovra mig själv ännu en gnutta....eller det var nog snarare
helt tvärtom!



Skånefruarna var i sig sanslöst, har svenska kvinnor verkligen gått
och blivit så amerikaniserade och fördummade som det verkar?!

Med femman vet man ju liksom att det egentligen bara siktas åt ett
håll, nedåt, samtidigt som man ofta sitter där som en idiot och bara
garvar åt eländet.... Nu med valrörelse igång, en snurrig tillvaro och
VERKLIGHET så man nästan storknar så jo, jag lär nog garva åt de
här tanterna nån annan onsdag också!



Ja, sen har vi ju Kungarna av Tylösand...
Kan bara säga att herrejävlar ungar,
ni är ju inte riktigt navlade nån av er!!


Men nu är jag rensad i skallen, kanske känner man lite postpartyår´s ågren,
kanske mår jag bara illa av allt äckel, dags att se om det har hänt något som
inte är alkoholbaserat, bara.....


(OM ni är nyfikna på serierna så klicka på bilderna,
länkat och klart ! )
Kategori: TV
1 Katta & Doriz:

skriven

Tyckte båda programmen var pinsamma. Men när det sista kom ramlade hakan ner i knät. Jag trodde jag förberett mig innan tack vare skriverier. Inte då. Detta var det sämsta skit tv någonsin produv´cerat! Och hur billigt upplägg är det inte? Ett hus som hyrs, inreds med gratis möbler. De får betala för alkoholen, mat äts inte. Alla knullar och spyr och det filmas. Tada så har vi "nöjesprogram". Jag skäms över att det faktiskt finns vuxna människor som uppmuntrar unga idioter till att göra sådant här!

2 Pia:

skriven

Har inte sett något av dessa program, det räckte att se trailarna för dem!!! Patetiskt! :o(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: