- Varför är rasim fel?



"VARFOR jamfores SD med Nazisterna ????? de har ju ingenting alls med saken att gora .Det hela galler Sveriges framtid !VILL vi verkligen ha ett land som bestar av sa manga utlandska manniskor och sa mycket osvenska seder ????? 

I mitt tycke har SD satt fragan pa sin spets och alla som haller med om detta har nu sin chans att oppet stodja ett annat och mycket mer ursprungligt Sverige an det som invandrarna haller pa att forvandla det till"


kommenterade "lisa" hemma hos mig i morse....


Jag ska försöka vara så saklig jag bara kan vara trots att hennes kommentar SKRIKER ren o
skär främlingsfientlighet, och om jag skulle gissa så sitter hon inte ens i Sverige och tjoar utan
någonstans utanför vårt "hemland"...

Varför man ska peka ut en del av befolkningen, det hade ju kunnat vara helt andra kriterier än de du
så paniskt beskriver, "utländska",  utan varför inte bara alla vegetarianer? Vi kan väl inte ha så många
människor här i Sverige som vägrar att äta kött och det finns ju de som protesterar mot saker som
pälsindustri och älgjakt, sånt som är så oerhört ursvenskt?! De kommer ju alltid att se annorlunda
ut och aldrig nånsin äta allt vi har på vårt så svenska julbord!


Eller vill vi ha ett land fullt av sjuka människor, såna "där" som inte ens kan gå????? Såna som envisas
med att se annorlunda ut, rullar fram och måste åka färdtjänst för att ta sig någonstans? Såna som ju
aldrig någonsin kommer att köra sin Volvo till jobbet och tjäna sina egna pengar.... Såna som bor i
alldeles för dyra lägenheter och vägrar att betala sina hyror utan låter alla "andra" betala för dem.


Personligen gillar jag inte den blonda "rasen", såna där med platinablonderat hår och ljusblå ögon, de
ser inte alls ut som jag och min dotter gör, vi som färgar håret MÖRKT och har mörkbrun/gröna ögon.
Jag tycker att vi har för många blondiner här hemma, förstår ni inte hur mycket de stör vår "verklighet"
när de ständigt raglar runt på Stureplan alldeles tokfulla på såna där "konstiga" klackar och alldeles
ipumpade kemikalier och silikon...

Nä, jag kom inte fram med något sakligt, förstås, jag måste samla tankarna, inte
vara så förbannat irriterad på frågan för jag kan banne mig INTE förstå vad det här
"ursprungliga Sverige" ska bestå av.


jag är fortfarande för förbannad...




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: