- Vad gillar ni min nya "knapp" då? Jag röstar INTE på Sverigedemokraterna!




Det finns så mycket att tycka till om i dessa dagar, många orättvisor
en hel massa inskränkta människor som inte verkar vilja ta in fakta
och försöka reflektera, inte ens en gnutta...

Det är klart att man behöver syndabockar, i alla leden dessvärre,
men vad gäller Sverigedemokraterna så är det bara noll tolerans som
gäller, i varje fall hemma hos mig och i synnerhet här på min egen blogg!


Om du känner likadant och vill vara med och bara markera,
sätta ner foten, offentligt visa att vi tänker inte acceptera ett
parti som så öppet bygger merparten av sin politik på rasism
och främlingsfientlighet,

titta då in på
(visst ser ni .de ?, viktigt att notera!)

Som ett litet smakprov på vad som sker på den sidan  lämnar jag en länk:

där du kan läsa inledningen av den juridiska rapporten,

Från maktens rätt till rättens makt,
Rapport om Sverigedemokraternas invandringspolitiska handlingsprogram.

gjord av Thabo Muso och Bill Erlandsson,  Partiet Din Framtid.

Hela rapporten finner du som pdf på Din Framtid

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: