- Trampar jag över alla gränser nu?


myspace comments




Att vara morsa är inte alltid så enkelt, och nu bortser jag HELT
från allt det där viktiga som att försöka att vara en förebild och
stå för visdom, trygghet och balans....

Nu menar jag bara att veta när man går för långt....

Just nu är det stor, väldigt stor risk att jag är i närheten av den
där gränsen med att tassa lite för nära inpå, det handlar om en
sån enkel sak som att kliva in och försöka ordna lite reda i en
massa oreda...

Livet är inte en dans på rosor, om det finns någon familj som
har fått upptäcka det så är det nog vår, men ibland är livet bara
så... Man kan inte trösta, laga, ordna, fixa, rädda utan står som
en tant utanför och försöker ändå...

Just nu röjer jag, jag röjer bort, plockar fram, plockar upp och
försöker ge lite hopp på det sättet, återstår bara att se vilken
domen blir i eftermiddag...

1 Myh:

skriven

Tusen tack! Det var jätteskönt att slippa bry sig om en sån förjävla tråkig grej. Jag blev bara glad o nu kanske jag kan va här utan att få astmabesvär typ? Jag uppskattar det som fan o lovar att visa det senare.. Tack världens bästa mamma, löööv jo mest!

2 Pia:

skriven

Det är en fin gräns.. jäkligt svårt att ibland veta var den är.. Men om jag förstått det rätt genom att läsa kommentaren härovan så klev du inte över någon gräns!! :o)



Loppis på Nolia 11-15 i morgon, söndag!! :o) Själv åker jag bort till Umåker där det är loppis 12-15. Tror nämligen inte att det blir så mycket nytt till i morgon på Nolia! :o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: