- Solsken ute, solsken inne, o Måddan slapp jag!


Jag vaknade med solen tittandes in i sängen, härligt, en solig höstdag
och bil med tillhörande chaufför, hur mycket bättre kan en lördag bli?

Har dock en lite krasslig klatasme här hemma, han har efter 2 veckor
i hembyn återvänt till staden, som amen i kyrkan medtagandes en sån
där mankylning ;-)


Nu såhär i efterhand, när dagen nästan börjar övergå i kväll
känns det dock jädrigt bra, jag har fått sitta i värmen, lyssna
på en snarkande särbo och jag SLAPP MAUD!!

Hon har nämligen besökt Umeås egna Pride-festival idag!


(dvs den dära i mitten...., bild från Pride07)


Självklart är engagemanget stort hos/i Centern vad
gäller just HBT-frågorna, se bara deras egen
(lite tomt på inlägg, events och ja, aktivitet...)
1 TIEPAMANDAHH:

skriven

fiin blogg :D

2 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

Ja du Lilltanta...HBT och nu använder sig Alliansen av KGB eller hur är det nu ;)

3 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

<i>Respond På Kommentar



Hej Liten Tanta

Jag knackar på tangenterna så de ryker om det. ;) Jag har laagt till dig på Twitter oxå. Svammel eller inte Du skriver bra. ;)</i>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: