- Projekt ta tag i livet!


Har fått iväg en förfrågan (en önskan i ödmjuka ord med en massa
VERSALER.. eeh) om ett nytt läkarintyg från min favoritavdelning..
neurologen.

Fördelen är att jag säkerligen INTE är den enda som svamlar iväg
i en massa konstiga formuleringar och upprepningar, jag är alltså
inte ensam i det, men nackdelen är att jag är alldeles för sent ute...

Jag fick tipset om personligt ombud igår, någon som kan hjälpa mig
att knyta ihop säcken, fixa iordning läkarintyg och ansökningar till fk,
men jag måste bara försöka en gång till. Man ska ju kunna ordna saker
själv också, visst är det väl det allt kring att vara vuxen handlar om?

Fick t.o.m mitt lösenord till mitt personliga användarkonto i
Mina vårdkontakter i dag, yiiiippiiiieeeee....

Bråttom, bråttom, ska iväg nyss nämligen!
1 MAgda:

skriven

Ja hej o hå...vad de händer grejer mitt i allt...O vet du...? Jag håller med dig... De är både och detta med särbo... Ljuvliga när man får njuta av flera låååånga dagar ...Hemskt o tomt när man lämnar... Känns bedrövligt ensamt o tomt faktiskt...



Har inte hunnit fundera så mkt i dag dock... HAr ju haft full upp... Men nuuuu!!! Ska de förhoppningsvis sluta snurra så himla fort här också!!!



O som du vet... De du du skulle gjort nyss ... De kan du göra sen också...Simma lugnt!!



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: