- Onsdag, spöregn och stöveljakt!


Först och främst så har min bloggdesign havererat, jag har definitivt INTE
varit inne och rört på något då jag vet att det bara kraschar, tänker inte
framföra någon paranoid teori om att jag blivit utsatt för en attack heller då
ingen skulle orka med jobbet för en sån liten blogg som min...

Men fakta kvarstår, rörigt och konstigt har det blivit men vi får se det
symboliska i det hela kanske, varför ska inte bloggen spegla min
hjärna, det är ju ändå därifrån det mesta kommer ;-) ?

Stövlar ska jag använda idag, var många år sedan jag drog på mig sånt
här i stan men jag känner inte för att snörvla omkring dyblöt om fötterna,
får blunda och låtsas att jag är uppe i byn istället, där är stövlarna mer ett
obligatorium när vi talar om att vistas utomhus. (fiske ni vet)

Ska till läkaren idag, är lite fundersam över hur och vad och
sånt men med lite tur kanske hon kan hjälpa mig, det handlar
om att ta tag i hela den här "möjligheten" med ALI ni vet,
snart har vi tiden efter då de verkliga problemen kan komma
att hopa sig på en tantas himmel...


Undrar givetvis VEM talibanen är som tittar in och
kommenterar, det är då definitivt ingen jag delar
särskilt många värderingar med men ändå, nog
blir man lite nyfiken allt.....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: