- Ok, omstart, trots Allians!


Jag ska........ jag har alldeles bestämt bestämt mig för att jag ska typ
eeehh..... Är det ingen annan än mig som verkligen känner hur luften
gick ur en i söndags??

Jorden snurrar på och det ska bli en jävlig vinter i år, kul eftersom att
vi ju haft rediga vintrar de två sista åren sen vi flyttade tillbaka, TROTS
att "ni" i svenska folket valde att behålla den här skiten..

Alltså ska jag....(så tomt på ideér...) Jag ska köpa en snöskyffel ska
jag göra!! Jag ska redan nu börja leta efter den ultimata spaden, den
totalt överlägsna skoveln, den som man både kan styra undan med och
lyfta med snö i! Okey, blev inte så häftig omstart kanske men alltid en
början.

För det är ju så här,
when hell freezes and pigs can fly,
det måste väl ändå handla om tider som dessa?

Kallt blir det, grisarna inte bara flyger utan de
befinner sig i riksdagen, då tänker jag inte klanta
bort mig och bli utan snö-grunka också!


Och på tal om blå skåp,
det är nog fan inte bara jag
som har skitit i det inte,
Karma is a bitch!
1 Camilla:

skriven

Jag som tycker om att kramas sänder massor med kramar till dig! Kramas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: