- Nu ska jag smita iväg.... blir lite spännande


Det är en liten speciell dag då jag ska försöka göra en människa glad,
en man som gav mig rätt i min oro och rätt till min osäkerhet, även om
jag hoppas att allt kommer att gå bra förstås!

Får se hur allt blir, kanske har jag något att visa, kanske inte, hur som
helst så skiner solen, det är varmt och särbon är piggare. Han har på
ett väldigt kärleksfullt sätt överfört ALLA bassiluskerna till mig kanhända,
om inte annat så har han ivf bjussat på mycket värme och svett under
natten....
1 Barnens Hjältar:

skriven

Hoppas det blev en bra dag

2 Anna:

skriven

Jag kunde inte kommentera i inlägget ovanför, men KRAM på dej också och STRÄCK PÅ DEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: