- Nu lägger vi in överväxeln!



Bokstavsprinsessan kan det här med ord, hon kan det här med att
på ett kärnfullt sätt beskriva vad allt handlar om!


Men ta det lugnt kära läsare, jag skulle inte bli så uppjagad över rubriken
om jag var du för det handlar om precis MOTSATSEN till vad Alliansen
påstår vara de sjukskrivnas fusk!

Jag ställer mig bakom prinsessan för jag fuskar OCKSÅ!

Jag har arbetstränat gång på gång, kämpat som en idiot
bara för att FÅ komma tillbaka i arbete igen trots att det
inte har fungerat....

Jag har stressat mig själv, struntat i att det gjort för ont,
tjatat mig till att få återgå till samma avdelning som där
jag gick sönder för en massa år sedan.

Jag har laborerat med dessa mediciner bara för att kanske,
kanske kunna klara av arbetsgivarens krav och därigenom
förstört min egen hälsa, igen....

Men nu behöver jag inte fuska längre,
känns tryggt att veta, vi blev ju alla
friska i ett snäpp och så var sagan all...

"Ni fick chansen, alliansen, men det här är sista dansen,
så passa på och njut, nu ska ni ur riksdagen ut!"
citat från Bokstavsprinsessan



Läs också dessa inlägg:

Ola Sundberg, Lizas makes tal


Läs hela bloggen, den är minst sagt läsvärd!

Tack för dina ord Prinsessan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: