- Lever lite sådär, på halvfart och med pepsi i sikte



Har klivit in i en extremt asocial fas, är där jag hämtar kraft, hoppas att
ni hänger med i sista slängen av valdebatterandet och tar hjälp av hjärtat
i det här valet. Allt är inte siffror, allt är inte statistik, Sverige är alla oss
medborgare och vi måste tillbaka till ett styre där alla får vara med.

Trots att jag inte kvalificerar till Ung Vänster så bjussar jag
på den här filmen, intressant, inte tusan har vårt nya
"Arbetarparti" ändrat på sig ett dyft....


Det är samma Moderater
det är samma dollargrin.....


 

Och du, skit ner dig,

skaffa dig ett liv.....

ja, du vet vem jag menar...


 

1 Camilla:

skriven

Massor med kramar till dig! :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: