- I morgon smäller det, eller nåt i den vägen!






Jag ska både prata med arbetsförmedlare, försäkringskassehandläggare
åsså två "andra"..... Om man utgår från att jag kommer att ha en puls
på en dryga 200 och antagligen ha högst halva hjärnkapaciteten igång
så är inte min idé om att dra med sig ett stycke särbo helt fel tror jag!


Vi tog oss iväg till stora loppisen på Nolia också,
jag som aldrig handlar något där, om man inte
ska räkna en grej vart femte år sisådär, kom
hem med MASSOR!!

Jag kommer härmed gå på sluttampen av varenda
loppis som går att uppbringa på gångbart avstånd
här i stan!

Det blev 4 av fina afrikanska masker, en häftig
jakaranda-kam, en heltuff aboriginier/afrikansk (?)
stäpptomte med spjut och lasso och ett till gammalt
medicinskt uppslagsverk, denna gång
Röda Korsets Medicinska Uppslagsverk,
allt för en struntsumma av 160:- !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: