- Host host!

Kan bara skriva "peppar peppar", har varit omgiven av ett par sjuklingar i en
veckas tid nu, mot alla odds är jag fortfarande frisk, kanske är det så att när
man väl blivit utförsäkrad så kan man INTE bli sjuk? eeeeh...

Pensionärer kan bevisligen fortfarande vara klena,
18-åriga döttrar har aldrig haft problem med en liten
förkylning eller två, men "amen i kyrkan" och "kors i
taket" och "hujeda mig sånt...", jag klarar mig ännu!
1 Katta & Doriz:

skriven

Jag hoppar gärna i din lilla gula gummibåt! Om du bara visste hur mycket dina kommentarer betyder!!!! Tack för att du finns!

(Och fortsätt spy galla i bloggen. Det behövs faktiskt. Känns skönt att läsa den och veta att vi är fler som tänker som du gör. Det är bara det att du sätter det på papper.)

Kram!!!

2 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

<i<Respond på kommentar

Lilltanta

Att du är en krigsare vet jag och att du kämpat och haft det tufft vet jag oxå... På det kan tilläggas att du är en fantastisk medmänniska. Dessa fjuttolanser har lyckats härska söndra vår jämlikhet och de fattiga blir än mer fattig. Men...vi är vikingar/innor och vi vet vad vi inte vill ha, ;)</i>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: