- Gomorr på sig!

Affischen är lånad hemma hos Jinge, en parodi på Freddes
eget uttryck att om svenska folket röstar på sossarna
igen, ja då är de mentalt handikappade



Blir lite farväl och krya på sig-stund här hemma strax, särbot har piggat
på sig tillräckligt för att orka med att köra hem, krassliga dottern däremot
ligger ned bäddad, snörvlandes, i sitt rum.

Jag verkar än en gång ha klarat mig från förkylning och hänger inte riktigt
med, kanske är jag så ini bombens taggad just nu att allt bara studsar bort
av den enkla anledningen att det ju kunde ha varit en blå valarbetare ;-)?

På tal om det ja, igår plingade det på dörren på kvällssidan, dotra kom ut-
rusande från sitt rum, särbot täckte upp bakifrån - alla hade samma tanke,
TÄNK OM det är Edvard Riedl!! haha! Liten varning alltså, här är full attack
om någon ur Alliansen får för sig att försöka valarbeta sig igenom den här
familjen, risken är stor att det blir ett jädra argumenterande och på hemma-
plan är vi inte nådiga!

Nu var det ju inte så, nu var det bara en liten tjej som försökte kränga dessa
evinnerliga jultidningarna, hon såg smått panisk ut måste jag säga när jag
väl öst ur mig ett otroligt dåligt skämt om att jag misstänkte Moderaterna...

Kanske det säkraste för ALLA är att bara strunta i att plinga på vår dörr,
välkomna tillbaka efter 19 september!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: