- Godbit från Karlavagnen, sanningen, utförsäkringen är en stupstock punkt slut!


(omarbetad valaffisch av Tomas Melin)


Jag lyssnade inte på Karlavagnen i går kväll, fixar inte att lyssna på
all skit "live" utan kliver in dagarna efter och lyssnar lite mer "snuttifierat".

Länkar till Karlavagnen, Göran Hägglund var kvällens gäst i går, 31/8 och
jag ska erkänna det rakt av, jag har INTE lyssnat igenom allt än.

Alla sätt att försöka få en dag utan vansinnesutbrott över
allt som blivit galet och kan bli än MER fel är bra sätt, kallas väl
ren och skär överlevnadsinstinkt i det här läget...


1.44 in i programmet ringer Bernt från Umeå in, äntligen en
människa som folk borde lyssna på. Han arbetar nämligen
som förmedlare/rehab på just Arbetsförmedlingen och om nu
ÄVEN personalen på Af bekräftar fakta kring vår utförsäkring,
varför kan inte resten av Sverige börja inse?


(Om man tar sig tid och lyssnar på nästa telefonör möts man
av den nästintill absurda skräcken för "kommunismen"....

Ska det vara därför ordet Solidaritet inte längre betyder något?

Folk skakar av skräck och vägrar lyssna, tänk om den lede fi,
torde ju vara Ohly då, får något att säga till om?!)



hittar inte av något klipp så jag är nog för tidigt ute...
1 Eva:

skriven

Jag har försökt lyssna på Karlavagnen för att höra vad Arne från Umeå hade att säga, men jag hittar honom inte! Programmet är avkortat till drygt 48 minuter - man har tagit bort musiken, men man verkar ha tagit bort Arne också, liksom den med kommunistskräcken! Är inte vi utförsäkrade viktiga? Ska vi gömmas undan? Jag blir så fly ....!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: