- Funderar på att hoppas lite, en liten provomgång kanhända?




Det är ju inte alltid fel att vara lite försiktig i sina drömmar,
försöka att inte vråla hej innan man passerat den där ån
men ändå komma ihåg att bara döda fiskar följer strömmen...

Att det är uttjatat om utförsäkring vet jag, att det är totalt oviktigt att
ta itu med problematiken har jag ju också förstått, men lik förbaskat
ska jag ju göra det so here we go again.....

Sista lilla halmstrået jag ser framför mig är


Jag har en ängel, nu fjaskar jag iväg lite väl mycket kanske?
Jag har en väldigt kompetent, och trevlig, människa som hjälper
mig genom den här djungeln men ansökningar om förnyad ersättning
från försäkringskassan.

Hon har på sin sida hjälp av en annan, som jag hoppas, likvärdigt
kompetent människa, och första funderingarna efter ett möte om
mig låter inte så jättefarliga, måste erkänna att det är väldigt mycket
man kan oroa sig för nuförtiden.....

Jag har egentligen bara TVÅ saker jag ska åstadkomma själv, resten
kan jag få hjälp med, och mina storverk handlar om att FÖRSTA DAGEN
när min ALI tar slut anmäla mig på försäkringskassan. Direkt, inget glapp,
ingen lucka utan rakt av över till fk. Det kan jag komma ihåg, det sitter
som etsat i min teflonhjärna! Sen ska jag kontakta stället där jag gjorde
vara bra att ha med i ansökan.


andas ut en gnutta

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: