- Äsch, bara en sak till


Förresten, ni kommer väl ihåg att INTE rösta på SD?

Ett parti vars "toppmän" kläcker ur sig uttalanden
som det här tex, kan det ens vara aktuellt att
lägga en röst dithän?

"Nytt i vår vardag är att Sverige befolkas av människor som starkt präglas av sin aggressiva ’gen’.”
skriver Thomas Karlsén i sin blogg...

När han ska bemöta eländet blir svaret inte så
mycket bättre:

"-Jag tycker att vissa invandrare har problem med sin aggressivitet. Jag har jobbat som
ordningsvakt sedan 1982 och själv sett det"


Själv tycker jag att vi borde förbjuda män utomhus efter klockan 20, ja, förutom
på  vintern då vi ju har mörkt dygnet runt häruppe. Inga män ute, INGEN alkohol-
försäljning till män, ingen drogförsäljning till män (svårreglerat jag vet, men ändå..)

Om det inte vore för min heterosexuella sida, och min fine särbo, så skulle jag
rent generellt vilja utvisa ALLA män, då kan jag garantera mindre våldsbrott, en
enorm skillnad vad gäller våldtäkter och otroligt mycket mindre övergrepp inom
familjerna.

Väck med skiten liksom, för ska man vara så korkad som vissa envisas med att
vara så tycker jag att vi helt enkelt tar i med hårdhandskarna och gör oss av med
den allra mest kriminiellt belastade delen av Sveriges befolkning NU,

men ja visst ja

man kan INTE generalisera... En man är inte lik en annan och en iranier är unik från
en annan. Inte alla afrikaner kommer med HIV och vi har tonvis med högfunktionella
flyktingar/invandrare/andra, tredje-generations svenskar.

VI KAN INTE GENERALISERA,

vare sig det handlar om människor

eller människor.....

hmmm

svårare än så är det inte och nu
måste den här kärringen klistra på
sig dagens "ansikte",
tjoflöjt!
1 MDAMZ/Inspirerar:

skriven

Hej du



Så härligt bra skrivet av dej, här lyser du trots allt du går igenom...;)



Jag har ett inlägg nu som jag vill dela med alla och das för våra sista krafttag nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: