- Vet ni vad som är värre än att inte veta vad man ska ta sig till?????




Det är att få alla tipsen, alla råden, möjligheten att förändra och jävlar
i min lilla låda ta tag i en sedan länge undanskuffad del av projektet

"Life - what´s in it for me?"


Jag dör ju här hemma, helt seriöst genomlider jag ett helvete som
jag helt och fullt ansvarar för själv, men inte tusan gör det
MINDRE ONT FÖR DET!!!!

men likförbannat tar jag inte tag i det hela...


Det finns en viss styrka i att inte ge sig förräns man provat alla
andra vägar, att stånga huvudet blodigt innan man ger sig osv,
men när det gäller

TANDVÄRK

så är det ju enbart korkat och idiotiskt och
jag förtjänar den här omgången, igen...
Kategori: Ont

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: