- That´s life





Är man bara tillräckligt feg och smiter undan de viktigare sakerna
så ordnar man lätt till ett eget litet helvete i slutändan.....


Tandläkare är inte mina favoriter, dock är den här tjejen som jag
pratade med i kväll hur rar som helst, men rent generellt finner
man som sagt var inte en litentanta hos någon käftis så ofta!

Kan ju vara därför att allt blev galet, fast förhoppningsvis rätt också!

I morgon, läs i dag, så är det dags för tanddragning.... minst en ska
väck och usch, hoppas att det inte behövs några tag med skalpellen
men det återstår väl att se...


Jag får ju hjälp, är ju så förbaskat, paniskt livrädd, och hoppas att
det kommer att göra "susen", nu finns dock en viss problematik i det
där faktumet att be om sederande saker när man äter min epmedicin..

Vips så fick jag veta att jag lär få sova över på neurologen i morgon ??
Känns inte helt ok, känner mig än mer löjlig och än mer "resurskrävande"!

Saken är dock den att det som ska lugna mig även kommer att rensa väck
en sisådär 90% av min aktiva "tjofräs" i blodet, en viss risk för anfall alltså..


Blääääää



Men på onsdag har jag varken ont i käken
eller problem med mediciner,
då är det en annan dag helt enkelt!

Ta hand om er o knappra lugnt därute!
1 Pia Hagman:

skriven

Tänk om man kunde lära sig att det är bättre att gå till tandläkaren för koll en gång per år än att vänta, som jag gjorde, i tre år.. DÅ blir det jävligt jobbigt.. För mig är det ju lättare än för dig, jag är ju inte rädd för själva proceduren utan, som du vet, så är det gapningen som oroar mig. Att käken ska fastna i s a s öppet läge!! :o(

Hoppas allt går bra och att det blir en ny bra dag på onsdag!! Tänker på dig idag!! Kram!!!



Ang ögonskiten.. Jag är ju närsynt och har glasögon för jämnan, tar bara bort dem när jag ska sova eller duscha.. Och då tar det en jävla tid för ögonen att ställa om sig när jag tar bort dem, även om jag ser bättre utan glasögon på riktigt nära håll.. Men någon skrev att jag kanske behövde svagare glas.. Måste nog ta mig till en optiker..



2 A:

skriven

Aj! Hoppas att det kommer gå bra nu, den där tanddragningen med efterföljande översovning! Tänker på dig!

Kram!

3 A:

skriven

Hm, klickade på skicka och så försvann allt bara. Så om du får samma kommentar två ggr nu, så är det bloggen (eller min dator) som fått spel.



Aj (var det jag skulle säga)! Hoppas tanddragningen med tillhörande översovning går bra nu! Tänker på dig!



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: