- Prassel, prassel i påsen




Kom på en sak idag, mitt i allt var det dags för medicin och bussåkning är inte
min favoritsysselsättning, det är en hel massa som stör min ep då och ja, det
blir lätt att jag hivar fram en "prassel prassel"-påse och trycker i mig mina
piller mitt i allt..

Nu satt en ung kille mittemot, att säga att han reagerade på vad jag pysslade
med är inte helt fel, först då kom jag ju ihåg hur bilderna jag kollat in på min
"lekplats" Flashback såg ut.....

De där bilderna som fanns med i inläggen under "Vad kan det här vara för
nåt jag hittat? Jag ska ta dom hursomhelst men typ äre nån som vet vad det
kan vara?"



Jag prasslar alltså i bland när jag åker buss, men det är
helt lagliga saker jag pysslar med, allt som är vitt och
ligger i en påse är inte narkotika, bara så att ni vet ;-)
1 Katta & Doriz:

skriven

Men herregud, stoppar folk i sig tabletter de inte vet vad det är? Tror de på fullaste allvar att man blir hög av allt? Jisses, där blev jag rädd.

(Kan tillägga att jag avskyr Flashback eftersom de tillåter både pedofilidiskussioner (med bilder) samt dito zoofili (sex med djur)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: