- Nu kan man visst spriiii ut sig över dygnet ;-)


Så otroligt bra att jag är så full av både inspiration och skrivlusta då.......
(det ser alltså ut som att man kan tidsinställa inlägg här på blogg med)



Blir lite löjligt att skriva att jag ska ut i solskenet och kolla av allt
vackert vi har här i Umeå då jag faktiskt inte lär komma längre än
till just Godishuset i dag heller, dundertabben i går var den att jag
stövlade iväg för godisinköp, och cigg, mest cigg... och tog med mig
helt FEL jädra visakort!!!

Jag sitter alltså här idag med några salta, stenhårda
karameller, snus men INGEN morgoncigg :-(

Hade iofs ingen kvällscigg heller igår så..... MEN nu är det ju då så att
jag bara måste ut, skit samma om solen skiner och fåglarna kvittrar,
jag måste ha cigg och ja.... det finns ju en utställning på museét som
inte vill se, antar att jag hamnar där då hah


jag menar, kolla vad spännande det kan vara ibland:

"Konsthögskolestudenter från bachelorprogrammets 2:a år har under två veckor arbetat experimentellt i grupp. Fokus har legat på gruppen, och diskussionerna som förts kan sägas vara en lika stor del i resultatet som det faktiska och fysiska som möter betraktaren på Galleri G60. 

Redan tidigt i diskussionerna framkom en önskan om och en strävan efter att konsensus skulle råda vid beslutsfattandet. Om någon i gruppen motsade sig en strategi eller ett förslag diskuterades och respekterades detta och inget beslut togs med hjälp av majoritetens makt.

Som en snigel har vi diskuterat oss fram genom rummet och lämnat ett spår efter oss. Ett spår bestående av förslag, val, beslut, missförstånd, förståelse, lust och respekt samt en tro på att debatten och samtalet inte annat än stärker och förbättrar det slutgiltiga beslutet och i längden även grupp"
1 Monica:

skriven

Hmmmm..kanske ett täcken att sluta röka?;);) Får ändå önska dig en skön söndag..här i Västerås börjar de första snöflingorna dala ner! Kramen

2 Pia Hagman:

skriven

Du, förklara för mig varför man vill tidsinställa ett inlägg? Jag fattar faktiskt inte till vilken nytta det ska vara.. är det för att man ska kunna sitta på jobbet och skriva en massa inlägg och sätta tiden på "efter arbetstid".. eller?! seriöst oförstående



Man kan göra mycket när man lider brist på cigg.. Nån dag kan du väl promenera ner till mig på Haga. Börjar väl bli dags att träffas du och jag?? ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: