- Kan det vara så att Husmark-Pehrsson får gå?




Kan inte annat än säga att jag trivs med tanken,
för mig har CHP personifierat hela eländet med sjukreformen,
hon och Axén har suttit på sina höga hästar och pratat om OSS
utförsäkrade som vore vi totalt omyndigförklarade....

Nu vet jag ju inte varför hon får gå, eller OM det är sant,
men lycka för mig vore om vi slapp hela Alliansen, förstås,
eller om hon åtminstone släpar med sig Gunnar Axén ut genom
bakdörren!







Personligen måste jag få säga att den här sommaren har varit bland en av de allra mest
jobbiga någonsin för mig, det system som CHP inte alls vill ändra har kramat både kraft,
hopp och livslust ur många svenskar. Ja, även liv som vi alla är medvetna om....

Men jag är inte så naiv att jag tror att allt blir "bra" bara för att en tant försvinner,
kanske lurar det några i samhället, kanske inte, själv vet jag att på RESURS
fortsätter kampen för att försvara

Respekten för sjuka och utsattas rätt i samhället!


1 A:

skriven

Tack för din kloka kommentar!! Det låter ju faktiskt väldigt vettigt det här med att packa en påse med samma vikt som sin egen viktuppgång och sen gå omkring med den. Man tänker ju inte på det, för ens vikt tänker man att man inte borde känna av på det sättet, men det gör man kanske. Kändes i alla fall väldigt bra att läsa det!!

KRAM!

2 Anonym:

skriven

Om husmarkattan ersätts hon med (T)axen förmodligen...Göran Hägglund behöver en knävovve (bläääääääääää)

3 Katta & Doriz:

skriven

Själv blir jag bara matt när jag tänker på vilka idiotiska bestämmelser de genomförde. Att jag bara bli matt beror på att jaginsett att jag inte har råd att lägga min ilska och energi på att blil arg just nu. Så därför är det så skönt att du gör det åt mig med!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: