- I min lilla värld handlar det mycket om tänder just nu

Usch..... Det var väl inte direkt roligt att åka dit i dag. Men en underbar kvinnlig
ung, man måste helt enkelt gått och blivit hundra år för är inte HELA läkarkåren
full av just ungdomar?, tandläkare mötte mig.


Jag fick sätta mig i stolen.....gapa lite grann utan att luta stolen ett endaste dyft

och sen tittade hon bara lite grann, inga verktyg, inga speglar, ingenting, bara
ett par fingrar! Underbara varelse!



Synd är nog att jag måste vänta till tisdag, fick göra en ny röntgen, en sån där

lyxig runt huvudet-grej, och det innebar en massa, massa ont men inga fingrar
i munnen! Jag ser fram emot att kunna bita ihop utan att rycka till av smärta!


Nu är jag lovad nål i handen, bra sedering är garanterad och väck med en tand,

kanske nån till :-( men det är ju en sak, är jag bara lugn, eller stenad, så ska det
gå bra. Nu gäller det dock att överleva helgen med det onda, liten tandläkare var
nämligen tvungen till att "gunga" på tanden också.... sånt känns ganska så bra
när det är stortrasigt ....


(sen sa hon att stygnen ramlar bort av sig själv... *andas ut*

ALLT ingen mer måste in i munnen är ju guld värt!)



Förresten så har jag sovit i dag också, maximal mobilisering
av mod tömmer en tydligen på en massa ork minsann
1 A:

skriven

Stygnen? Har läst förra inlägget också, men är ändå inte riktigt med. Har du opererat bort en tand??

Nä, tandläkaren är inget kul och särskilt inte när man dessutom måste betala en halv förmögenhet för misshandeln!!

KRAM!

2 Madeleineslife:

skriven

Hej vännen... Vad är det som händer? Låter jobbigt, stark du är som kämpar mot din rädsla!



Skickar lite energi till dej...

Kramis

3 Madeleineslife:

skriven

Hej vännen... Vad är det som händer? Låter jobbigt, stark du är som kämpar mot din rädsla!



Skickar lite energi till dej...

Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: