- Gomorr mitt i skrivtorkan, lite värme från Matty blir det!




Vi ska ge oss ut i shoppingdjungeln, kan bara konstatera att min mobil
verkligen INTE vill vara med längre så nu gäller det att hitta en så pass
enkel Nokia att jag kan använda den!


Nu talar vi om den totala motsatsen till alla IPhones och sånt fjoller,
jag vill bara ha vanliga knappar, en fungerande kamera och
möjlighet att lyssna på radion, det räcker gott och väl för mig!
Hoppas ni får en bra söndag!
1 A:

skriven

Vad skönt ändå att få gå och handla en mobil för att man behöver det och inte för att man fått för sig att det vore så trevligt med en helt ny i en trevlig färg eller nåt. Som det var för mig sist...Behövde absolut ingen ny, men fick för mig att jag ville ha en med kamera och mp3 och gärna en snygg fräsch färg. Hade rejält dåligt samvete ett tag när jag köpt den nya!

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: