- Shopping är inte min stora grej...




Det är stora inköp som planeras här hemma, dottern smiter till IKEA i
morgon och just ja, man skulle ju beställa något ....


Hittills har jag kommit fram till att Kroken, se ovan, är en bra grej att ha,
samla ihop de där toarullarna på dass om inte annat, vara lite innovativ och
utmana, flera toarullar istället för en köksrulle ;-)

...............................

Sen är det stopp liksom,
knappnålar är det andra jag
kan komma på,
en köksrullehållare för 19 kr
och knappnålar, jag måste vara
en dröm vad gäller flickvänsmaterial,
billig i drift tänker jag.

Får väl sitta och knappra mig igenom IKEA-sidan i natt,
något mer borde jag väl kunna komma på nu när möjlig-
heten ju faktiskt finns, kanske någon som kan tipsa mig?

Lock till spisplattorna funderar jag på men inte hittar jag
av sånt på hemsidan inte, sen har jag en lite annorlunda
spis med lägre plattor, vet inte ens om vanliga "såna dära"
passar ju.....



1 Tina:

skriven

IKEA- jag bor 5 km ifrån och får nästan panik om jag måste åka dit...så shopping är nog inte min grej heller...Fast bokhandlar gillar jag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: