- Man är väl solidarisk!




Eftersom att vissa i hushållet hade en helkväll i går så måste ju
vi andra också hålla låg profil idag, vi har ägnat oss åt att sova,
alldeles för länge, och sedan fastnade jag med massor av bra
länkar!

Ska förtydliga mig lite, vissa som hade en roligare kväll i går är dock
ute på vift sedan några timmar. Vissa är ju aningens yngre än andra
och tydligt är att den symbiotiska "dagen efter"-krämpan är tyngre
än den äkta varan =)


Dagens hittills största irritationsobjekt är dock vad ni ser på
bilden!! Nog vet jag att snus är onyttigt, visst förstår jag att
det finns någon sorts vettig tanke i att priserna ökar oavbrutet

MEN

jag vill inte betala mer för att nån idiot fått för sig att
nu, nu ska vi arrangera påsarna i dosan lite mer tjusigt!

Fjask säger jag bara
fjask !!





Sen så bara måste ni kolla in det HÄR,
helt fantastiskt söndagsgarvande härligt!


(särskilt om man har påvens sista uttalande om
kondomernas vara eller ickevarande i minnet....)



1 Bunny:

skriven

Sv: Hallå fröken :)



Finns genvägar till allt ;)



Skrålla ned till mina länkar på höger sida, klicka på "vilka myndigheter läser min blogg" där ser du vilka som läser min... Byt sen bara ut adressen uppe i adressfältet till din :)



Klicka även på FK på Creeper så ser du vad FK gör om dagarna... Jag bloggade om det och lade upp länken här i veckan, och ojoj den är läst av alla myndigheter tro jag...



Musar du över min adress inne på creeper så ser du vem som läst vad...



Är fröken med...? :? :)



http://katidis.wordpress.com/2010/11/16/forsakringskassan-har-korsdrag-pa-kontoret-och-jag-far-betala-priset-for-deras-slarv/



Kram^^



2 Bunny:

skriven

Hemskt ledsen! Länkade till FEL inlägg!!



http://katidis.wordpress.com/2010/11/11/creeper/



Kram igen :)

3 Bunny:

skriven

http://gnuheter.com/creeper/site/litentanta.blogg.se



CSN har läst hos dig ;)



Nu ska jag sluta spamma dig :)

4 Ida:

skriven

hur funkar blogg.se för dig? :) min funkar knappt :(

5 Felicia ♥:

skriven

Gå gärna in på min och min kompis blogg och skriv vad du tycker om den :)

6 W:

skriven

Tack för länken med debattartikeln, riktigt underhållande. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: