- Konstiga tips till udda tanter



(en skruttbild på en svanfamilj, "ungdomen" svan gled
undan hela tiden, ville visst inte vara med på bild)



Dagens tips från prattantan var
- citron, en kvart klassisk musik X 3  tills nästa vecka och
ja, lite annat som som inte rör någon annan än mig ;-)

Blev en korvstund på sjukan och en massa fika uppe på Barn.
Gamla grannarna från byn är tillbaka på sjukhuset, har varit
mycket tid däruppe sista året, vi passade på att fika, skvallra,
givetvis, och sen hann jag med att få dyngsmörj i luffarchack
av 11-åringen....

Nu borde jag egentligen "testköra" mobilen som jag fick med mig
hem men jag tar det i morgon, att lära den här gamla hunden att knappra på ett
"Ericsson"-sätt istället för Nokian´skan kan vara en ganska hård nöt att knäcka!


(klicka ovan för mer info om allt vi ska "tacka" Alliansen för,
är definitivt MER än ni anar misstänker jag!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: