- Här kan man tala om kontraster


När vissa människor får sluta sina arbeten för att de offentligt
beslyst problematiken med vår nya sjukförsäkring



så får andra hur mycket utrymme som helst....

En ny stjärna inom bloggvärlden, må det aldrig bli så,
självaste Jimmy Håkanssons sekreterare, har tänts..


Livet som partyglad 20-åring anställd hos en av Sveriges viktigaste opinionsbildare

hennes senaste inlägg är inte att leka med,
Jag - SD:s smartaste rekrytering hittills?

Nu har jag ju svårt att tänka mig att det ska bli något
bra av det hela, oavsett om hon tillför något positivt
eller bara än mer förankrar min uppfattning om att man
inte hittar särskilt många smarta människor inom ett
rasistiskt parti....

Men tiden får väl visa vad som händer och
sker, tråkigt är och förblir det faktum att
människor som verkligen försöker göra nytta
däremot avpolleteras...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: