- Adios för nu!




Vi vaknar bara lite försent, fast nu vet jag ärligt inte vilken tid särbot
hade tänkt sig vakna upp vid men ändå. Fort studsade han upp när han
väl vaknat ivf, klockan var visst 11...

Men såhär en cigarett senare, pepsi, treo och undandiskning av disk för
att försöka vara en snäll morsa så ser jag ju att klockan inte hunnit bli
11 =)

Gillar sånt, försovning som vips blir att man faktiskt har hunnit göra undan
en himla massa saker innan man ens har vaknat, ja,  utifrån den första tids-
angivelsen alltså!

Jag smiter upp till byn, lämnar ett par stackars högtalare helt i snoriga
dotterns vård. Har inte ens tänkt tanken att fråga henne om hon VILL
följa med, helt osannolikt, utan vi smiter bortåt, hon får höstlova alldeles
ifred och alla blir nöjda!


(bilden är från Ryssland, käääära särbot bjöd mig nämligen dit på en charter i natt...
var inte särskilt nöjd i drömmen, bilden kan väl visa lite av hur jag upplevde den
"badsemestern" kanske? hehe)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: