- Tanta testade mode igår!


Eftersom att det ju absolut inte var varm o kvavt igår, o dottern
ingenstans var trött efter jobbet,
och den här tantan hittat av sin
toppform....så tog vi oss en liten shoppingrunda.


Det var absolut mållåsning på skor till dotter, men återigen, vi
var väl inte på topp och skoutbudet inte helt vad som eftersöktes
så medans hon kämpade tappert för att hitta "den" skon, då var
jag en allmän tönt och provade skor jag ALDRIG skulle köpa
själv! Enda sättet för mig att överleva små shoppingraider för jag
hatar ärligt talat sånt...



Här har vi anledningen till att jag gav mig på
högklackeskorna igår..... har ni sett nåt värre?!
Tjuvfotade på bussen häromdagen, tyvärr klev jag
av före paret för jag hade gett mycket för att se
hur i hela världen man går snyggt på det där
eländet..





Van som man är vid "outfit"-bilder sumpade jag visst vinkeln,
de här är nämligen HOGA, kan ju vara blandningen av mina
beniga långben till jag vet inte jag som får det hela att se
nästintill sandal-igt ut kanhända?






Ja, det är ju alltså mina gympadojjor längst fram, mina
ärvda från dotter =) SÅ håller man sig med båda sina
fötter på jorden och förhoppningsvis PÅ dem också!

(nu kommer en riktig fjortisblogg-kommentar...
alltså, "min mage är inte alls så där utåtputande",
men jag ser nu att jag går in i oroliga ekonomiska
tider med inte alltför mycket kött på benen..suck)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: