- Rättelse, särbon är visst inte neofeodalist, heller.....


Myspace Comments



Eftersom att jag häromdagen helt felaktigt anklagade
min särbo för att vara feodalist i inlägget:

Här hemma förespråkas feodalismen


så kommer här hans sista kommentar,
något han kommer att få förklara lite
närmare till helgen,
men här har ni:


"Efter en skvätt googlande på "Neofeodalism" måste jag nu helt ta avsånd ifrån den
benämningen på "mitt utopia". Kanske skulle kunna kalla det för "ryskgummedemokrati"
(en demokrati inuti en demokrati inuti en demokrati)
Eller "Cheopssidedown" (upponerpyramid). Öppet för förslag."


Så, nu fick du ju också för en gångs
skull sista ordet, känns skönt va?

Min alldeles egna Klatasme ;-)


lööööv för tusan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: