- Pat Condell, på gott och ont


Pat Condell avlämnar ännu ett tämligen giftigt
youtube-inlägg, denna gång om valet i England.

Jag gillar som vanligt hans frenesi, hans bett och
hans person, om man nu får säga så ;-)

Faktamässigt sitter jag återigen helt på läktaren
(min koll på den brittiska politiken är tyvärr bristfällig)
men nog känner jag igen tankarna kring EU...


 

 

Inte kan man säga att hans åsikter passerade helt obemärkta,

här följer en kort summering och ett skarpt bemötande,

vet att jag inte är den mest logiska personen då jag ju

själv placerar mig på vänstervingen....men återigen,

jag hittar både gott och ont hos denne ettrige och ofta

provokativa man.

 

 

 

 

Så, någon som orkade lyssna igenom det här?

 

Vill bara inflika att hans påhopp på Islam inte är

något jag uppskattar, eller hackandet på

"the left wing"

men,

mannen har åsikter och jag lyssnar gärna

även om vi inte alltid tycker likadant

 

DN - Britterna har börjat rösta

1 Magda:

skriven

Tack du!!! De lär behövas...Jag vet vem jag ska be om råd när de krisar... "Min kloka tanta" har alltid något att säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: