- På tal om skitsnack, slut på bidragen Sverige, JOBBA....



"Det ska alltid löna sig bättre att arbeta än att försörjas genom olika former av bidrag.

Skatterna ska framförallt sänkas i de fall de hindrar nya jobb att växa fram.

Syftet är att bryta bidragsberoendet och att fler ska kunna leva på sin lön.

Skatter och bidrag påverkar på ett sätt som gör att det lönar sig allra sämst
att arbeta
för dem med låga inkomster.

Därför har moderaterna och regeringen riktat huvuddelen av skattesänkningarna
mot dem som tjänar minst. Det vill vi fortsätta med."
Nya Moderaterna.



vilka bidrag?.... aaaaha
socialförsäkringen, arbetslöshetsförsäkringen
de menar liksom ALLT utom
"helt med helt eget inarbetade pengar-grejerna.."




nataliedee.com

nataliedee.com


Synd bara att vi ALLTID ska traska i USA´s gamla fotspår,
framförallt när t.o.m de har insett att det faktiskt inte fungerar....







Kom på att jag inte kunde lämna er utan att
lämna lite hopp här på bloggen, titta in hos
Ett Hjärta RÖTT och bläddra bland alla bra
inlägg, kan vara bra med lite sanning ibland!
1 A:

skriven

Länge sen jag kikade in här. Har knappt rört vid bloggen på flera dar. Min hjärna är alldeles mosig av trötthet. Och nu börjar det bli länge sen jag skickade in alla papper till fk så jag börjar bli nyfiken på om det blir nån sjukpenning för min del eller ej...

Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: