- Om om inte fanns, OM jag skulle stått o vrålat på Darin då?!




 

 

Efter en dag med titt på härliga plantor, bullätande och macka med

rökt-räksallad OCH Bratwurst fick jag åka svängen förbi stan.

 

 

Här i stan är det ju nämligen RIX FM Festival i kväll och jag

skäms inte för att erkänna att jooooo, lille Darin hade allt

varit för go att lyssna på ändå!

 

 

Nå ja, den yngsta delen av familjen är ju redan där,

önskan om att hon ska lyssna för HELA familjen är

smsad och alla ni som är därnere,

digga på för oss kärringar som inte orkar med,

ok?

 

PRESSTOPP!!!!

VÄRLDENS BÄSTA MYH RINGDE OCH LÄT MIG FÅ

LYSSNA PRECIS NU NÄR DARIN SJÖNG DEN HÄR

UNDERBARA SÅNGEN!!!

 

 

(jag må hata min epilepsi men min

dotter, hon är det bästa i hela jädra

världen och herregud unge,

vad du är älskad, fattar du det?)

1 Katta & Doriz:

skriven

Gillade honom inte innan. Men nu har pojken vuxit till sig. Låten i melodifestivalen v ar helt suverän!

Nu sitter jag chockad efter att Anna inte kom till finalen på lördag. Hur gick det till? Hon var ju bästa av alla!! Lite småsur faktiskt.

2 A:

skriven

Ni verkar ha en så himla härlig relation, du och din dotter!! Man blir glad av att läsa!

KRAM!

3 Myh:

skriven

Mestaste löv till finaste morsan <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: