- När man känner sig liiiite skruttig o dan






då kan man leka lite med bilder,
antingen spär man på sin egen
..... eeeh.... mognad? eller så
gör man lite sisåhär
;-)






Jag är ingen fotomodell och inte vill jag visa så värst
mycket av eländet som hänger med där under ögonen,
men den här bilden blev ju helskön tycker jag!



(o grundbilden är densamma för båda bilderna)


PhotoFunia
FunPhotoBox
PhotoMontager.com



så, nu kan ni starta
och leka lite ni också,
man är ju inte äldre än man gör sig..
eller hur det nu var?




(vill du veta din egen, klicka ovan!)

Nu blev jag en himla massa mer nöjd,
34,3 år istället för 41,9 år, jag menar
41,9 är ju död....ivf om man talar om feber!

1 Magda:

skriven

De har varit ljuvligt... O en sak kan jag säga...Isarna var 0.5 m tjocka...De håller garanterat för dig också... Ha ha ha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: