- Moderatprat



(klicka ovan för att göra ditt eget plakat!)



Det är fredag, särbon har kommit tillbaka, allt ska vara bra
men så tittar man in på nätet och överöses av allt jädra
oförstånd, förakt och all illvilja........


Jag skiter i er borgare, idag är det fredag, ni får gapa på bäst ni
vill, alla människor som tänker VET att inget samhälle gagnas av
dessa stora samhällsklyftorna! Alla VET att fattigdomen ökar, och
fortsätter att öka i takt med att bland annat vi helade trasiga....
blir utsparkade i den sk verkligheten igen...
Förbrukad blir förnedrad.


I dagens Sverige hänvisas sjuka människor till socialbidrag,
som ska hållas så låga att man "nästan" överlever
vi har utförsäkrade arbetslösa, samma hänvisning, till socialen med er
och vi har ungdomar i massor som inte ens har en chans att ta sig
in på arbetsmarknaden........


Herregud, det tar liksom aldrig slut men som sagt var,
det är FREDAG, vi ska fixa middag och sen ska vi titta
på film så återigen


I morgon är en annan dag,
trots "Analsenil"....




1 Magda:

skriven

Jag tycker du är ganska klarsynt många gånger... :)



O i helgen får jag inte träffa min älskling...buhuuu...



På onsdag om 115 timmar är jag där!!!!!!

2 Magda:

skriven

Ja jag vet inte om de är att bli vuxen...Jag tycker du är ganska vuxen du med i sådant fall... Du har bara lite otur just nu...

Du har en hel del att vara lycklig över... Du verkar ha en underbar särbo som du lever med på ert eget valda sätt...Du verkar ha en superbra rellation till din dotter...



Att de inte är enkelt att leva med en sjukdom som gör att man inte kan fungera bra i många situationer de försvårar. O gör säkerligen att du har stunder då du är mindre lycklig.



Jag ser mig själv växa i mig själv varje dag nu... O de gör mig glad...Jag står upp för mig själv o mina åsikter. O jag tillåter mig att vara svag.



Jag brukar säga "den dag jag är vuxen, de är den dagen jag dör" ...Så vuxen är jag inte... Jag växer fortfarande...



Fasen vad jag låter klok i bland ;-)



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: